Heeft u een klacht? Laat het ons weten!
Heeft u een klacht? Wacht dan niet en meld deze direct.
Iedere klacht wordt snel en serieus door ons in behandeling genomen.
Wij doen altijd ons best om een goede oplossing aan te bieden.
Heeft u klacht, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk te melden.
Bij voorkeur via een e-mail (met foto's) naar info@envelopshop.nl.
Normaal heeft u binnen 1 (werk)uur een bevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen.
Hierin staat aangegeven wat de vervolgstappen zullen zijn.
U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken van 09.00 tot 16.00 uur:
t: +31 (0)596 - 533000
e: info@envelopshop.nl
Klachten kunnen zijn:
- uw bestelling is al verzonden en nog niet door u ontvangen
- de ontvangen zending is beschadigd- u bent niet tevreden over de kleur / kwaliteit
- u heeft andere enveloppen ontvangen dan degene die u heeft besteld
- u heeft tekort enveloppen ontvangen
U kunt uw klacht in plaats van bij ons, ook melden via de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via ODR platform van de Europese Commissie . Dit ODR platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.